Voorbereidingen - Reisverslag uit Silvolde, Nederland van Daan Terhorst - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Silvolde, Nederland van Daan Terhorst - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Daan Terhorst

Blijf op de hoogte en volg Daan

12 November 2014 | Nederland, Silvolde

Na een flinke bonje met het reserveringssysteem van Ryanair zijn de tickets binnen. De reis zal beginnen in het altijd regenachtige Kyleakin, Isle of Skye. Daar zal ik voorlopig verblijven in het Skye Backpackers Hostel.

Wat erg jammer is voor jullie is dat jullie voorlopig dus geen optreden meer kunnen bijwonen van Low Budget. Wij zijn voorlopig nog maar één keer te bewonderen en dat zal zijn in de Merleyn te Doetinchem. 21 November om 21:00.
Komen dus! of niet, dat moet je lekker helemaal zelf weten.

Dikke doei!

• 12 November 2014 - 13:18

Saskia:

Hi Daan.

Wat spannend allemaal.
    Heel veel plezier en geluk! En wij gaan je volgen hoor!

Liefs van Kevin Saskia & Felicia

• 12 November 2014 - 23:57

Ron:

Daan, wat leuk om te horen dat je naar Schotland gaat. Annie en ik gaan je zeker volgen en wensen jou heel veel succes en geluk, in het mooie en altijd natte Schotland.